Friday, June 19, 2009

kasut baru

hahahaha..

masih ingat lagi kisah aku terbeli kasut????


hari ini aku ter'snap' gambar kasut itu...



tadaaaaaa...



bila balik rumah, mak aku bising2..

"ler... apsal kasut tu ade garis2 pulak?? belangn2 pulak tu... buruk je mak tgk....."

huhuhuhuhu... sampai hati mak... tu pon nasib ade diskaun 10% tau... kalau tak, tak hingin jugak nak beli... alahai... buruk sgt ke kasut aku??

owhh..

sesungguhnya.. bukan lah aku tak ada kerja hari ini.. tapi cuma bos yang tak ada.. jadi aku kerja pon main2 jek.. sampaikan sempat jugak amik gamba kaki sendiri...

muahahahahahah...



5 comments:

Mummy Dasy said...

Lawa

Siti @ nurie said...

oklah tu kasut tu....dia pelik kot kasut belang2...he he he

l i e y n said...

ok je kasut tu...
i love wedges!

best kan kalau bos takde?

noniey alias said...

ok apa kasut tu.. cantik ah...

Umi Nawfal said...

mummy dasy,
hihihi.. lawa eh?

siti,
tu ler pasal.. taste die lain..

lieyn,
ok eh? tu ah, memula tgk dah berkenan.. n, mmg best kalau bos xde..

noniey,
mekasih.. mekasih..