Thursday, June 04, 2009

tik! tok! tik! tok!

hari ini serasa macam terlalu lambat masa berjalan....

oleh kerana saya tidak ada kerjaan yg urgent... jadinya kerja2... sambil leisure..

dan yg paling best ialah....










bila baca memo di bawah....































owh... saya semacam x sabar nak menunggu hari esok! esok 05 jun kan???? hihihihihih... best nye bercuti2...





saya yg x sabar nak cuti..


nota kaki : nampaknya saya masih belum ade plan utk hari esok.. plan hari minggu pula sudah ada..!!

8 comments:

siti noriza saleh said...

wah...bestnyer cuti esok....hmm..cntik layout,,,,tapi still ada love

Hernee Nazir said...

wah best la kak jannah cuti..ktorg xde replacement pn..nyampess..

JaNnAh said...

siti,
musti.. musti.. love itu elemen ptg!!! saya ni kan penyayang org nye.. chewahhhh!!!

hernee,
ptp x amik hari agong ke??

FAM said...

tak aci tawww! nak cuti jugek!

Neeza.Areef said...

uwaaaaaaaaaaaa
ngelat la co umi

JaNnAh said...

hihihihihihi... apo nak dikato.. rezeki.. rezeki.. thn ni baper minggu je yg keje penuh 5 ari eh... byk cam keje 4 ari jek..!! best! best!

Unknown said...

Wah bestnya dpr cuti ganti..huhu sya kna mek cuti sdiri sok xkeja my cousin nikah pas solat jmaat..sok pg bru lek kg..
Salam kenal..tq coz sui be my followers..

JaNnAh said...

mama qaseh,
tq 2.. n salam kenal gak.. sudi2 singgah yek..