Thursday, June 04, 2009

di suatu hari yg banyak lalat..

anakku terpaksa tidur di dalam tudung saji!!!!





++









++



















++






tu lah nak... siapa suruh sapu air liur seluruh muka.... mmg lah lalat suka... lps tu mulalah tido x lena.... haaaa... kan dah kena...





umi yg terpaksa 'menudung sajikan' anaknya..

9 comments:

Siti @ nurie said...
This comment has been removed by the author.
Siti @ nurie said...

wah....dah beso cm ni susahkan nak soh dia tido diam2.....tapi, naib baik ada tudung saji tu kan..he he he

noniey alias said...

aku plak tak suka sgt guna tudung saji tu.. sebab aku rasa dia cam lemas.. hehehe

MN said...

oh, saya punya 'tudung saji' tu ntah ke mana peginya! :D

Umi Nawfal said...

siti,
ade sekali tu.. dgn tudung2 saji tu sekali bergerak.. x tau camne tah.. boleh terkeluar dr tilam pulak!!

noniey,
tu pon sbb terpaksa... mmg, tgk die tido dlm tu aku yg rase lemas.. tp lalat tu asik nak ngacaunye.. x ;eh tido budak tu..

MN,
ini adalah tudung saji recycle kepunyaan org lain.. umonye pon dah lebih 6thn.. kah kah kah.. sayalah yg tidak pernah membeli 'tudung saji'..

Zuhaini said...

cute la.. :) x terkeluar pula ya!

mama uzma said...

hihihi...
siannya...

Umi Nawfal said...

zuhaini,
hahahaha... belom lg.. x tgk time kelambu tu bergerak seali dgn org kat dlmnya.. hihihih

iena,
nak wat camne kan.... lalat kacau!!

♥Hernee Nazir♥ said...

sian nawfal..hehehe