Monday, May 11, 2009

he's 5!





alhamdulillah..

my nawfal is 5 months... plus 3 days.. heheheh

lambat 3 hari la nak update!!! bengang tul!

puncanya, pc kat umah huru hara selama 3 hari itu..

hari jumaat lepas umi off.. ganti wesak day utk hari sabtu.. hiihihihihi.. best nye.. dah 2 minggu dah kitorang masuk opis 4 hari jek dlm seminggu.. wahahahaha.. kalau lah forever keje 4 hari seminggu.. awwwww.. best gilak!!

semangat umi nak blog.. blog.. blog.. ahahahaha.. tetiba blk keje ptg kamis tuh tgk2 atok dah letak cpu siap2 kat dpn pintu.. eh.. eh.. nape tuh???

huhhh!??? rosak!! nak anta kedai tu... arghhhh.. sakit ati ler...

dah tu.. hari masuk opis.. byk lah keje melambak!!!! tu lah!!! sape soh byk sgt cuti???? huwaaaaa... kompeni yg bg cuti.. abessss.. x siap keje umi..

so, going to be bbbbbbzzzzzzzzzzzzzz today.. nih dah tghari baru sempat nak menaip.. byk keje wooo!!

anyway, untuk nawfal..

umi sentiasa doakan yg terbaik untukmu.. jadi anak yg soleh yaa..






love,

4 comments:

Queenin Murni said...

alallala.. macam anak jopun! :P

kejap jek bebudak nih membesar kan.. sedar2 nanti.. dah masuk skolah, pastu u, pastu kawen, pastu tinggalkan kita..

uwaaa!!! how i wish they'll never grow up.. and we never grew old.. :P

Umi Nawfal said...

queeninmurni,
hehehe.. we never get old or they never grow up??

Zuhaini said...

comelnya! kejap je da besar...

Umi Nawfal said...

zuhaini,
x terasa masa berlalu.. chewahhh!!