Tuesday, May 12, 2009

hari ini..

hero kecik saya demam...

umi nya pon demam jugak!!

hampir nak tercabut hidung saya sbb selsema..

Allah bg kifarah nak hapuskan dosa2 kecik saya... Astaghfirullah..

x patut saya mengeluh..

tapi...

saya tetap pergi kerja...

sbb byk kerja yg melambak kat opis.. kalau saya mc kerja saya x siap, abis lah x achieve KPI 2009... keje.. keje...

nenek pulak kata.. x pe lah.. nawfal tinggal ngan nenek je eh.. umi gi keje.. nawfal demam sket jek tu.. demam beralih bulan!!?? nak dapat pemandai tu...

agaknya baik demam nanti nawfal pandai duduk dah..! aminnnn..

abis, umi pulak demam ape eh????

dan disebabkan selsema, pg2 td saya dah mengemis segulung tisu dr cik wati kat pantry.. sbb tisu yg saya bawa dr rumah dah kehabisan dek kerana selsema yg berterusan.. bersin nya tah berapa kali tah..!! x terkira dah..

x pe lah... lg pon hari kamis nnti saya nak cuti jugak!!


owhh.. minggu ini saya juga bekerja 4 hari seminggu... :)






1 comment:

mama uzma said...

ahad hari tu anak iena demam kuat..
hari ni alhamdulillah da nmpak
kurang...
cuaca skang panas sgt..kesian kat
anak2...

moga cepat sembuh ye...