Wednesday, May 06, 2009

gurau2 di malam hari..

hahahahahah!!!

jgn salah sangka yee...

video

ini adalah kisah nawfal yg seronok sgt bergurau senda dgn nenek baruuuu kejap td..

dgn x berlengah lg umi pon terus lah upload utk tatapan abah..

huhuhuhuhu...

x sangka.. kejap jek dah beso dah anak bujang umi nih haaaa...

sepanjang mlm td jek macam2 dah dibuatnya...

skang nih STREAM KUNING tu dah x yah kena ikat2 lg.. sbb die dah kuat sket nak kawal nye.. tapi masalah nye.. bila x di ikat abesss satu umah die round.. pastu suka lak singgah2.. pantang ada mende yg menarik hati die musti die singgah punya...

haaa.. td sblm gurau2 ngan nenek nawfal dah sepah2 kan buku kat rak tepi lemari baju atok tu.. pastu dah sepah2 kan kertas ngan tarik2 wayar kat rak buku yg kat dlm pulak.. pastu jatuhkan tuala yg ibu letak kat kusi..

pastu kan bah.. nenek cakap ptg td sebelom umi blk, nawfal jatuh katil tawww..

kata nenek die tgh tido, nenek tinggalkan lah kat dlm bilik... siap kepung2 ngan bantal segala lah... pastu bebudak nih sumer pakat2 bgn tido sesama pulak... bila empat beradik dah riuh rendah, nawfal pon bgn jugak.. merayap2 atas katil... tetiba terjatuh.. alhamdulillah... xde pape.. nangis pon kejap jek..

fuhhh!!! nasib baik mummy dah pindahkan katil umi kat bilik tu.. kalau masih pakai katil pakngah, umi x tau lah.. haruuuuuuuuuuu... katil pakngah tu tinggi bebenorrr... katil umi nih rendah sket.. (emmm.. abah.. hehehe.. umi lupa la nak bgtau, hari tu kan.. pakngah dah amik katil die bwk kat umah baru die, so umi ngan mummy dah amik katil kat umah kite tu pindahkan taruk kat umah nenek... ehehe.. x pe yek bah.. lgpon umi ngan nawfal kan dok umah nenek skang, bukannya tido kat umah pon....) hihihi..

haaa... seb baik kan??? nih time umi tgh ngupdet nih nawfal nya ade ngan nenek tu haaa.. nenek tgh suap nawfal mkn bubur ngan sup ayam.. aiyyyooooo... tau... dah mlm dah pon.. dah kul 9 lbh ni haa.. nak wat cam mane.. dah die nak makan.. salah umi kah???? ntah lah nak... asal sihat walafiat... alhamdulillah... umi pon x kose lah nak pantang2 sgt...





1 comment:

Mummy Dasy said...

xpe mkn mlm² chubby ckit bb