Tuesday, August 18, 2009

Sudah Sampai Semalam Petang

Tadaaaaa..!





Aksesori baru untuk rumah baru saya.

Sepatutnya barang ini bakal masuk terus ke rumah baru saya.

Tapi sebab saya terhegeh² nak jugak beraya dengan sofa baru, maka petang semalam telah selamat budak kedai tu hantar kat rumah lama saya.

Hahahahaha... tak pe kan bang... ngeee..




p/s : ini bukanlah brg yg sdg saya tunggu² seperti dlm n3 yg lepas tu.. yg tu, ada brg lain tawww.. (huwahh.. byk sungguh brg yg kutunggu..)

14 comments:

Zuhaini said...

cantik la warna dia.. :)

hajarus said...

amboi bestnyer berayer ngan sofa baru yer...

mama uzma said...

wahh...
bestnya..meriah raya thn ni yee...


pstt..brg apa la yg ditunggu lagi tu yee..hihi

Umi Nawfal said...

zuhaini,
hhihihi.. TQ, tgk la sape yg pilih..

hajar,
macam lah sepanjang raya nk duduk atas sofa saje kan?? jakun betul umi nawfal nih!

mama uzma,
yg melebih tu sbb first time nk raya ngan hubby.. huhuhu.. sian kan.. ermm.. brg yg ditunggu² tu lom sampai lg la.. x leh cakap..

::Umi Sufira:: said...

Amboi...ni raya nih nak kena gi gelang patah ni rasmi sofa baru!:)

Mummy Dasy said...

byk beno brg yg di tunggu..yg tu rasa coolbeg kot yg akak tgg... L shape ni mmg idaman bile ah hBy nak approvedkan ni... beli katne tu kak?

sujaihah said...

kak..pose lum gi kak oi!!..hehhhe gurau je

kak ni kain dia jenis baldu kak ek..cantik,,,pasni leh tido atas sofa je la ek///heheheh

Umi Nawfal said...

mimi,
jemput la dtg umah, pastu boleh kami terjah bandar putera lak..

mummy dasy,
heheh, bukan lah klong.. barang lain.. nnti dah sampai baru leh tau! yg ni beli kat fajar..

sujaihah,
tu ler pasal.. puasa lom start lg, kan? dah tergedik² umi nawfal nih.. kain tu jenis ala² baldu lah..

Mama Qaseh said...

Wahhh akn ku tunggguuuu...hehepe laa tu kan..
nice sofa tue..

Umi Nawfal said...

mama qaseh,
ye ke.. my choice.. keh keh keh (perasan..)

♥Hernee Nazir♥ said...

Nk pndah mane ni kak?

Umi Nawfal said...

hernee,
nak pindah C5-03-07! hehehehe..

♥Hernee Nazir♥ said...

haaa??ye ke? wah dh blh culik nawfal cam ni..hehehe..bile pndah?

Umi Nawfal said...

hernee,
x tau lg ah.. blom dpt kunci pon, tgh bz sain² nih, asik gi sane sini menyain jek, lenguh tgn..