Monday, August 03, 2009

Mengidam Sate Wak Radol..

owhhh.. bukan saya ye..

tapi adik saya, mummy nya nawfal..

hari dah petang.. dah lepas Asar, tiba² mummy cakap nak makan sate Wak Radol..

aduhhh!! demanding sungguh!! tak mau sate lain! nak sate wak radol jugak!

tapi bila di ajak pergi ke sana, tak mau pulak... malas katanya..

sudahnya, saya bersama² mak, abah dan si kecik nawfal yg keluar pergi membeli sate wak radol..

sempat juga minum² sambil menunggu 80 cucuk sate dibakar oleh abg tu...

sambil² tu saya pun gatal² tangan rasa nak ambil gambar..

tu tgk tu.. kakak tu nampak pulak saya tgh nak mengambil gambarnya.. hehehehe..



nawfal..

"eh, mana ni lambatnya sate, tak siap²..."

nawfal yg comot sebab minum teh tarik atoknya..

tunggu punya tunggu... lagi 10 minit kul 6 baru gerak balik rumah..

begitulah kisah kami merayau² di petang hari minggu...

8 comments:

CY3.5 said...

dah laaaaaaaaaaaaama sangat tak pekena sate wak radol.. hinsh

Mummy Dasy said...

dah cam terngidam lak ni

** Perfect Love ** said...

sate..??
mm sodap jugak. hehe

Umi Nawfal said...

CY,
meh le blk Johor, nnti i belanja u mkn sate wak radol.. hihihi..

Mummy Dasy,
gi ler.. x jauh mane pon.. (dgn nada menghasut..)

Perfect Love,
mmg sodap gak sate wak nih.. sesuai la harga 50sen..

♥Hernee Nazir♥ said...

kt mane sate wak radol ni kak?

Umi Nawfal said...

hernee,
dpn sket jek dr flyover perling tu.. sebelum sampai simpang jalan denai.. dekat ngan tmpt u-turn.. nak gi?? jom ah.. heheheh..

♥Hernee Nazir♥ said...

alamak x dpt tngkp la lokasi die..lemau btul..hehehe

Umi Nawfal said...

hernee,
lokasi : hiway pasir gudang.. hehehe.. bile nak gi ni?