Monday, August 17, 2009

Kisah Berhujung Minggu

Hujung minggu yg lalu saya tidak kemana².

Walaupun macam² plan hendak berpoya² bersama keluarga telah dibuat, semuanya tak menjadi..

Semuanya disebabkan kerajinan saya. Ya! Sepanjang dua hari lepas saya telah berjaya memaksa sekujur tubuh badan saya bekerja keras untuk mengemas rumah. Hahahahaha..

"Abg, isterimu ini telah sgt rajin mengemas rumah untuk menyambut kepulanganmu. Sila puji ye.."

hehehehe..

Hasilnya, rumah sgt kemas dan bersih, dan kaki tangan serta badan saya pulak sakit².. Fuhh, bergelen² peluh bertoksid yg keluar dr badan saya. Hancur semua lemak² yg saya ternak beberapa bulan yg lalu..

Agak² dah berapa kg la turun berat badan saya yek!




p/s : sayalah seorang isteri yg hanya mengemas rumah pabila suami hendak pulang... *wink*

No comments: