Thursday, August 20, 2009

Sapa Punya Kerja Ni??



Cuba tengok hape benda yg tersangkut kat telinga nawfal tu..

Hahahahahah.. Baru hari ni saya nampak. Tengah kemas² folder gambar² nawfal kat thumbdrive, terjumpa gambar nih..

Ntah apa ke nama ekspresi muka nya ni, saya pun tak tahu lah.. Dok belek², alih² tengok ada something yg tersangkut kat telinga nya... ish.. ish.. ish.. Masa saya amik gambar ni pon saya tak perasan ada sesuatu di situ..

Sape lah yg asik nak mendengkikan si nawfal ni.. Sian anak umi..

4 comments:

hajarus said...

alaaa... cian kat nawfal... sapernyer kijer la tu yer.... tembamnyer pipi nawfal... geram tengok... cubit cikit bleh..????

KV said...

hahahhaha

Umi Nawfal said...

hajar,
tak yah cubit, uminya tiap² hari makan pipi dia..

♥Hernee Nazir♥ said...

ksian bdk kcik ni jd mngsa..hehehehe