Friday, August 14, 2009

Keinginan Yang Lama Terpendam

Bila tengok org lain guna, makin membuak² keinginan saya utk memilikinya.

Lama juga saya fikir, cedok² pengalaman dr Umi Sufira, Cikgu Intan, Mama Dhea, dan banyak lg lah.. (tak ingat pulak saya, banyak sgt dah yg saya terjah..)

Eh, saya rasa macam best jek kalau saya pun ada barang tu..

Jadi, saya telah pun membuat pembayaran utk saya memiliki barang itu.. huhuhuh..

Tak sabar pulak nak tunggu barang itu sampai di rumah saya.


5 comments:

kakyong said...

apa kah barangan idamannyer tu? :D

Umi Nawfal said...

hihi.. ade lah kakyong.. dah sampai nnti baru leh bgtau..

::Umi Sufira:: said...

CD yer?

mama uzma said...

tertanya2 gak nih...

Umi Nawfal said...

muahahahaha.. adelah..