Tuesday, August 11, 2009

Pot Luck

Hari ini kami tidak makan di luar. Masing² membawa bekal lauk ke ofis.

Shima bawak lauk daging kurma kenduri kakcom dan sambal tumis telur rebus.

Azi pulak ditugaskan bawak sayur, dapatlah makan sayur kangkung goreng.

Dan saya pula membawa lauk paling malas saya, ikan bilis goreng bersama bawang dan cili api!! Fuhh.. Masing² sampai panas telinga makan ikan bilis goreng saya.. kah kah kah..

Nasi pula kami beli di kantin dengan harga rm2 untuk makan 4 orang. Itu pun tak habis lagi, ada lagi separuh polisterin tu.. Lauk pun banyak lagi..

Sambil makan kami sempat pulak menonton drama Nur kasih episod 11 yg terlepas hari jumaat tu sbb mlm tu Kakcom menikah!! Alhamdulillah..

Terima kasih kawan²..

Kalau tiap² hari macam ni, memang jimat rasanya.. setiap sorang bawak satu lauk jek..

hmmm.. esok nak masak apa pulak ye..


7 comments:

** Perfect Love ** said...

mmg best kalau makan ramai2 camni
jimat pun jimat.. ye tak

Umi Nawfal said...

perfect love,
tu lah, mkn ramai² mmg lalu aje, sbb tu xleh nk diet! tp mmg sgt jimat la..

hajarus said...

wah... dah berwajah baru la rumah umi nawfal... nampak kemas jer.. dah tukar 3 column yer...

memang best makan reramaikan... tambah berselera...

mama uzma said...

hihi...
mkn ramai2 mmg laju ye kak..
tu yg x sedar makan terlbih ke terkurang ke...

Umi Nawfal said...

hajar,
mmg cam dah xde keje yek..

mama uzma,
ye betul.. sbb tu makin gems!!

♥Hernee Nazir♥ said...

wah..bestnye cam ni..

Umi Nawfal said...

hernee,
mmg best tau.. jom join jom!!