Tuesday, September 08, 2009

Tercapai sudah..



hasrat nak makan kek coklat buatan sendiri..

hahahahahaha.. memang puas hati!

petang semalam, balik kerja.. berdezup masuk dapur..

malas nak bukak mixer punya pasal, aku bancuh manual jek..

menyinsing lengan aku mengadun bancuhan kek.. nasib baik sukatan tak banyak..

siap menggodak.. masukkan dalam oven.. sambil tunggu siap tu sempat aku kemas rumah, siapkan barang² utk projek raya malam nanti..

elok aku siap kemas, kek dah masak.. terus kuarkan kek, sejukkan..

malamnya baru aku curah coklat dan aksesori kat atas kek..

mmmmmmmmm...... yummy.. tengok dinasor flakes kat atas kek tu.. comel jek.. sangatlah kebudak²an..


5 comments:

MommyDania said...

tak baik tau tayang kek pg2 nih! huhuhuu

Mummy Dasy said...

huhuhu lapo...... suke flakes ni campur dlm cornflakes madu dia cam rangup ek?

mama uzma said...

woww...
sedapnya...
mcm mana cara buat dia...??
hihi

~Yu.Es~ said...

wah sedapnya!!!!!!!tempellah resipi:)

Umi Nawfal said...

achic,
abess, tgk kat blog org sumer tayang makanan jek.. hahhaha

klong,
mmg best la flakes tu.. letak atas biskut, dah bakar jd lg sedap rasa die

iena & mimi,
i dah post resepi yg tak seberapa iteww.. :)