Wednesday, September 16, 2009

Hari ini 16 September

Hari yg ditunggu² sudah pun tiba. Ya, saya bukan menunggu hari raya pun (sebab saya sudah menyanbut hari raya beberapa hari yg lalu).

Hari ini saya rasa berdebar², kerana akhirnya saya akan berjumpa dengan seseorang yg sangat istimewa dalam hidup saya (ah, saya mmg suka melebih²). Seseorang yg selalu saya nantikan. Seseorang yg selalu saya rindukan..

Rasanya, sudah hampir 8 bulan saya tak berjumpa dengannya. Macam mana rupa si dia ye? Gemukkah? Kuruskah? Yg pasti tak mungkin jadi lebih rendah atau lebih tinggi.. hahaha.. Mungkin juga rupanya tidak akan berubah, tetap sama seperti waktu dia meninggalkan saya dahulu.

Tapi, saat yg paling saya tunggu² ialah ketika hendak mengenalkan dia kepada anak teruna saya, si Nawfal. Ah, masih ingatkah lagi nawfal kepada dia? Mungkinkah Nawfal akan berlari² ke arahnya kerana terlampau rindu.. Atau Mungkin Nawfal tidak akan mengenalinya, lalu lari kepada saya sambil menangis ketika dia cuba hendak mendekati si teruna kecil itu??

Kerana, sewaktu ditinggalkan lebih kurang 8 bulan yg lalu, nawfal masih terlentang, masih tidak mengerti apa².. Masih belum meniarap, belum merangkak, belum juga berjalan..

Apa² pun kita tunggu saja malam nanti..

sekian, untuk pagi ini. *wink*


9 comments:

YatieJay said...

Mcm suspen je entry ni....

p/s : thanks sudi singgah blog akak ; )

Siti @ nurie said...

alahai....siti lak cm syahdu..tahan nyer kene tinggal....husbd keje ape ek?...tentera ker?hu hu hu...

Umi Nawfal said...

Kak Yatie,
mmg saspen nih..

Siti,
bukan tentera, PGA..

♥Hernee Nazir♥ said...

ewah2 umi nawfal dh x sbr tu nk jmpe abah nawfal..ape pn hrp2 nawfal msh ingt abah die..hehehe

Umi Nawfal said...

hernee,
mmg tgh terpikir² nih, camne lah nawfal nnti ek?

hajarus said...

wahhh.. lamernyer nawfal xjumpa ayah dier... sedih plak hajar dibuatnyer... camne la agaknyer reaksi ayah nawfal dapat jumpa anak & isteri dier yang dirindui... ape2 pun nak wat camner dah kijer... kan kak... umi nawfal mesti rindu tahan gaban ngan ayah nawfal kan...kan...kan...

anyway selamat hari raya maaf zahir & batin kak...

mama uzma said...

wahh...
seronoknya dpt jumpa dah
insan tercinta...terluah la nanti
ekk rindu dendam..hahaha...
mana tau nawfal dpt adik ke...
keh3..

Mummy Dasy said...

suspen jek... Insya'allah Nawfal kenal abah dia...

MommyDania said...

happy dating!!!