Thursday, September 03, 2009

I Need To have A Break..

belum pun pukul 10pg.. tapi saya dah rasa lemau semacam. walaupun kerja bertimbun, kena jugak stop utk rehat²kan otak sikit..

since semalam saya tak ada di ofis, maka berlambak²lah kerja saya yg tak sempat disiapkan. hari ni, masuk ofis pg² dah dapat email mintak complaint report utk julai..

"aduhai.. belum siaplah cik kak oi... aku kan takde kat opis semalam.. dah ler lambat dapat data²nya! masa bila ku nak buat? huh! tak reti² bahasa la.."

rasa nak marah pun ada.. hari ni, sebelum pukul 7.30 lg saya dah mula bekerja.. semangat nak siapkan report, alih² pc buat hal pulak.. network slow la.. database tak leh bukak la.. macam².. arghhhhhhh... rasa nak hempas² jek pc nih tau!!! geram haku!!! tension! tension!

ishhhh... baru teringat, saya puasa lah.. tak baik nak mengamuk².. tak pasal² kena ceramah.. padan muka haku!!

hah! update sket pasal project raya.. heheheh.. sebenonya kan, tak jadi pon nak mula malam semalam tu.. masing² terjangkit penyakit malas.. tak pe lah, insya Allah mula hujung minggu nanti lah.. siang² banyak masa sikit.. malam² ni bila dah makan kenyang² badan rasa berat jek, payah betul nak bergerak.. silap² mata pun tak mau terbukak..

eh, tapi kan.. cuma ada dua weekend jek lagi b4 hasben saya balik.. erk.. sempat siap ke kuih² saya nanti?? hehehe.. weekend yg last tu dah nak blk kg pulak.. hah.. cuak.. cuak..

tak suka.. tak suka...


3 comments:

l i e y n said...

sabar..sabar...

siti noriza saleh said...

boringkan..bila dah exctd nak siap keje, ada je hal lain yg problem...hu hu hu..sabar jelah...

JaNnAh said...

lieyn,
mmg tgh bersabar nih..

siti,
mmg selalu mcm itu kan?? benci!