Wednesday, September 09, 2009

Susu Badan Tidak Semestinya Susu Ibu

Susu ayah pun ada..

Waktu melayari bengkungmoden td terbaca satu artikel di blognya tentang susu ayah.

Nak baca juga? Sila ke sini -> susu ayah

Wahhh.. Jika benarlah, saya sebagai seorang ibu rasa sangat suka..


*ya.. saya sedang cuba membayangkan keadaan bagaimana jika Nawfal menyusu dengan abahnya... hihihihihi*


NGERI pun adoo!!!!!



7 comments:

Mummy Dasy said...

hahaha betul ah kak ngeri pun adoooooo

Umi Nawfal said...

hahaha.. klong, dah gk lom video kat blog tu?

Sayang.Ibu said...

umakaiiii...mak pon ngeriii...;p x leh laaa beb, kang abahnya bertambah banyak baring kanggggg...hahahhaa

~Yu.Es~ said...

kahkahkah...hubby aku selalu buat2 sua nenen kat sufia suruh isap...geli geleman jugak melihatnya lagi2 ngan nenen kepeng tuh!:P

Akak Ratu said...

emmm tak dpt akak bayangkan + tak sanggup sama... sgt tidak keibuan feeling tu.... hehehe

lailasani said...

kakakkaka... sy pun pernah ckp psl ni kat encik suami... kira oklah jugak kalo susu ayah ada, boleh gilir2... hahahahha...

Umi Nawfal said...

Intan,
betul ugak eh.. kot abahnya berbaring selalu parah lak mak² budak..

Mimi,
aku terpikir² nih mane lah nak kuar susu dr nenen kempeng tu heh..

Akak Ratu,
cam mana kalau feel 'kebapaan'? keh keh keh

Lailasani,
batul jugak, boleh gilir²... hahaha.. camni takde masalah nak beranak byk.. hahahaha