Thursday, September 03, 2009

Hari Ini Mood Saya Sangat Tak Baik Tau!!

entah kenapa..

adakah kerana saya datang sgt awal pg td utk siapkan kerja saya, tapi tiba² pc buat hal???

atau..

kerana sekarang dah sampai waktu lunch, tp saya masih buat kerja yg tak siap²??

atau..

kerana ada mulut² cabul yg memerli saya kerana bekerja waktu lunch break??? (aku puasa laaa.. bukan boleh makan ponnnnnnnnn!)

atau..

kerana saya bengang dengan org² yg tak puasa dan tak menghormati org yg puasa, berjoli makan² di dalam ofis dr pg td sampai la sekarang dan mungkin akan berterusan sampailah ke petang??? (memang ah aku bukan budak kecik, tak heran pon ngan makanan tu.. but.. aku bukan puasa sunat.. sekarangkan Ramadhan???

atau..

kerana saya sibuk membuat kerja² org lain sedangkan kerja saya sendiri tak siap²???

atau..

adakah kerana saya tiada tempat utk mengadu tentang perkara² di atas??

atau..

adakah 'keMOODYan' saya hari ini disebabkan oleh gabungan drpd kesemua perkara² di atas?????

saya stresss...... saya tak ada mood nak bercakap dengan sesiapa ketika ini, saya juga tak ada mood hendak membuat lawak seperti selalu, juga tak hingin nak ketawa kerana lawak sesiapa pun.. *sigh*

saya rasa macam nak balik rumah saje...




p/s : kemana lagi hendak ku mengadu.. kalau bukan kepadamu wahai blogku.. huhuhuhuhuhu

8 comments:

hajarus said...

alaaaa... umi nawfal xkan takmau cakap ngan hajar kut.. huhuhu... klu hajar lam situasi akak tu.. hajar pun akan berkeadaan camtu... teruknyer diorang2 tu.....

OneSue said...

jgn tension2 ummi...tarikk napass lepas...

cuba ingatkan waktu naufal ketawa...hehhe..hilang stress :)...senyum sikit :)

siti noriza saleh said...

betul2...jgn tensen2...tarik nafas dalam2....penat sgt tu..tu yg strezs

Hernee Nazir said...

alamak takutnye..jgn stress kak..xpe luahkn aje kt blog..kite srupe..tmpt mngadu plg best kt blog..

Roha said...

Mmg kadang2 ada hari yang buat kepala kita bengang. Klu saya suka luahkan pada adik saya yan meman tpt mengadu @ kat blog ni wat entry pasal bengang.. Rasa puas lepas tu.... betul x???

Kakak & Adik said...

salam perkenalan..
harap bersbar di bulan ramadhan ni.. :)
*jemput melawat ke blog kami http://something4youandme.blogspot.com utk jualan colored stones yg cantik2!*
terima kasih! :)

Mummy Dasy said...

sama ah kak tempat mengadu pasal keje hanya di dalam blog.... sabo kak bulan pose kat ofis ni pun sama x pose selamba jek merokok kite yg terbau ni cam nak muntah belahak rasa

noniey said...

la kesiannya.. memang hari yang tak best lah.. aku plak skrang ni tiap2 petang je mesti rasa serabut.. sebab sampai skrang aku tak leh masak lagi.. tiap2 hari kena makan umah MIL..