Tuesday, September 15, 2009

Raya Sudah Datang

Seperti kawan² saya, Cik Mimi dan Cik Intan, saya juga sudah menyambut raya... SEMALAM!!!


Hampa dan kecewa.. Baru saja saya berangan untuk berpuasa penuh thn ini..


Bila dah macam nih, lglah tak ada mood nak koje..


Alangkah, bahagianya jika sekarang saya berada di rumah bersama² cik tepung, cik marjerin, cik gula, cik coklat, cik tepung jagung, dan kawan² mereka serta puan oven. Mungkin saya boleh buat sesuatu yg berfaedah.


Tak bestnya dah raya dulu.. :(



7 comments:

Sayang.Ibu said...

selamat hari raya..;p

♥Hernee Nazir♥ said...

same la kte..huhuhu

Mama Qaseh said...

Huhu..saya lum raya lagi Yang hehe..
Selamat Hari raya..

Mummy Dasy said...

Selamat Hari raya...awal akak raya ek?

hajarus said...

selamat hari raya umi nawfal... hik3x...

Roha said...

Selamat hari rayer...Xde ke kwn lain yg raya kat opis tu, leh ajak rayer skali. Hik!

l i e y n said...

same le kita...tapi yang bestnya, pegi shopping ngan member2 seangkatan pastu balik beli KFC...fuhh lega!!!