Friday, April 17, 2009

apa saya fikir..

Di tag oleh teman sekampung saya :

1) Adakah anda suka blogging? Kenapa?

ermm.. suke lah.. sbb saya ni suke membebel, tp org tanak dengar punye kan?? jd dgn ada nya blog boleh lah saya salur kan idea bebelan saya itu di blog.. peduli hape kalau org x baca pon kan?

2) Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5

semer yg ade kat list jengah2 tu.. tapi most of the time mesti sekodeng blog achic saya, MN, US, ML n org yg tag saya.. sbb derang nih rajin ngapdet lah!! pastu best baca nyeee..

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?

eh, sudah semestinya... tapi sayangnye org itu x dapat lah selalu menemani saya.. kadang2 aje die teman saya taww.. sedey laaa.. isk.. isk.. org itu adalah si dia!!!

4) Taken or single? Mana lebih bagus?

saya ke??? ermm.. kalau taken.. bagus lah.. dah tentu ade org nak kan.. yg single tu.. x tau lah..

5) Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

ermmm... ntah eh??? x kose lah nak ingat mende2 gini

6) Ciri-ciri idaman teman hidup (saya tukar ni) anda? Nyatakan 5

ciri2 yg saya idamkan itu dah ade pada encik suami.. kelako.. pandai masak.. rajin buat keje rumah.. pandai ngemas.. pastu rajin pulak melayan saya merambu2 sana sini..

7) Nak berapa anak?

aaaaaa.... aritu kalau x silap, saya dah setuju ngan encik suami nak paling kurang pon 4 kot.. hehehe...

8) date of birth..

2 nov 1980 - sila2 amik tahu..! jgn lupa bg hadiah nanti!!

9) Best present yg penah dpt?

alaaa.. x tau lah.. byk sgt present yg best2... hp, peti sejuk, mesin basuh, seiko5 saya.. ermm.. byk laa..

10) Gift yg di impikan..?

mmmmmmmm... nak rumah semiD satu setengah tingkat seluas 40x80 kat Nusa Idaman.. hehehe... ade org nak kasi ke???

11) Fav colour

hitam, biru, merah, purple

12) Fav numbers?

1 ngan 2

13) Best place yg ingin dijejaki?

byk... tp lately teringin nak gi Mekah, buat Umrah kee...

14) Rase bahagie bile.....

encik suami sentiasa ade di sisi... tapi bak lagu P.Ramlee..

"saat yang bahagia.. datang sekejap saja.."

5 orang yang hendak di tag :

saya teringin nak tau ape jawapan dr blogger faveret saya...

mommydania
mrs noba
mimie lola
umi sufira
m-i-o




Sekian dari saya,

No comments: