Tuesday, July 28, 2009

Terbeli..

sila jangan marah saya..

sebenarnya saya tak sengaja..

dan mmg saya tak plan pun..

sebabnya baru saje bulan lepas saya telah terbeli satu..

sebenarnya tujuan saya ke JJ pada hari jumaat yang lalu ialah untuk mencari baju anak saya.. sebabnya, hari ahad tu, ada majlis kenduri kahwin sepupu saya di Felda Linggiu.. nanti² la saya cerita ye..

dapat juga lah sepasang baju baru dan kasut untuk buah hati saya si nawfal..

dalam saya berkira2 hendak membayar saya lalu pula di sebelah raknya..

tika terpandang saja, saya sudah terpesona... aduhai...

dan dengan tak sengaja saya telah menyuruh di adik SA itu mengambil saiz saya..

saya cuba2 dulu..

hmmm... sepadan pula.. "boleh juga di pakai waktu kenduri ahad nanti"..

akhirnya, dek kerana terlalu berkenan di hati.. saya pun menyambar kasut ini!!!

hihihihihi...

kebetulan pula... tengah sale.. ada 20% off you all..



amacam??? ok tak?? agak² untuk raya nanti boleh dapat sepasang lagi ke dr encik suami saya ye....

sekarang ni rasa syiok pulak pakai kasut tinggi² nih...



nota bertanduk di kepala : saya sengaja je terbeli kasut ini untuk menjeleskan kawan seopis saya.. hehehehehe... rilek mah, nanti hujung bulan kita beli lagi ye..

11 comments:

KV said...

kv pun dah jatuh hati ngan weges!!

♥Hernee Nazir♥ said...

klau ade pkataan 'ter' xpe..x sngaje.. blh dimaafkn..hehehe

fatin airinee said...

suka! suka! comey!

Umi Nawfal.. said...

iye, iye.. saya mmg suke dgn wedges ini! pakai pun rase sgt best!

hajarus said...

kalau pakai sangat selesakan... hajar pun minat... leh tau tak beraper rm after sale???

Umi Nawfal.. said...

hajar,
lupe la pulak.. nnti blk kang cek resit dulu eh..

lili11 said...

Memang pakai kasut tumit tinggi nampak lawa, very d lady like ... tapi lenguh woiii ...

Precious

Umi Nawfal.. said...

lili,
nak cantik punya pasal.. alal sakit sket jek ape nak berkira kan.. mueheheheh..

Siti @ nurie said...

cantik jugalah....cm nak smbr satu gak ni,,he hee

Mama Qaseh said...

Wah tantek tue..tp sya lum ada lagi koleksi weges cie..selesa tk memakainya..

Umi Nawfal.. said...

mama qaseh,
mmg sgt se;esa memakai nya.. langsung x menggigit kaki ku spt kasut2 lain..