Monday, July 13, 2009

Terkena

saya tak sabar hendak pulang ke rumah ptg ini...

terasa semacam lambat sgt jarum jam ni bergerak la...

owh.. sepanjang hari ini saya adalah sangat tak ade mood nak buat keje..

nak duduk diam2 sgt lah tak selesa..

apatah lagi nak jalan2..

kenapa? kenapa dengan saya hari ni?

huhuhuhuh...

saya terkena bisul lah!!!

sakit taw...

bila saya mengadu dengan encik udin pg td.. die boleh jawab camnih "ler... dah baper bulan tak mandi? sampai dapat bisul tu..."

huhuhuh... saya sangat terharu mendengar komen dr suami sya iteww..

aduss.. lambat nya nak tunggu si B itu masak & pecah!!

huwaaaaaaaaaaaaaaaa..

4 comments:

Siti @ nurie said...

ler...siannyer....tapi, kalau nak kurangkan sakit, tuam ngn tuala suam...sure kurang sakit punyer.....

♥Hernee Nazir♥ said...

Hadoi la hai..dpt rase cmane sakit tu..ade ptua tp akak geli..hehehe

Mama Qaseh said...

La ciannya..harap cpt pecah dn cpt baiklah yea Bisul tue..dpt rsakan mcmcne perasanmu ketika ini huhu..sgtlaaaa skit kan

Umi Nawfal.. said...

iye.. time kasih ye.. pg2 td dah mintak painkiller kat klinik.. x menahan ah..

hernee,
nk ckp petua sapu t**k idung ke.. heheheh..