Thursday, July 09, 2009

Hadiah Dari Puan Hernee

heheheheh..

petang ahad yang lalu, saya dikunjungi seorang tetamu istimewa..

dan tetamu istimewa itu tak lain tak bukan, adalah puan hernee!!!

owh, tak sangka akhirnya dapat juga saya beramah mesra dengan cik puan hernee yang rupa2nya tersangatlah peramah..

hahahaha.. mmg senang hati saya..

sebabnya saya ni bukanlah seorang yang peramah pon, jadinya saya sangat risau kalau terpaksa berdepan dengan seseorang yang sangatlah tidak peramah..

owh, dan anak bujang saya juga sgt suka dgn auntie hernee nya..

(dengan tak malunya sepanjang waktu kami duduk berbual, anak bujang saya tidur di atas riba auntie hernee.. hish!!)

apa tujuan puan hernee datang ke rumah saya?

jeng.. jeng.. jeng..

dengan bangganya saya nak cerita dengan susah payah puan hernee memberanikan diri beliau untuk datang ke rumah saya semata2 untuk menyampaikan sesuatu kepada saya..

terharu i tawww!!!



inilah dia hadiah dari puan hernee.. yang saya perolehi dengan cara mengelat ketika memberi komen di blog beliau.. ahahahahahaha..

tu lerrr... nak lawan umi sufira punya pasal..

dan disebabkan telah ditinggalkan dengan pesanan untuk saya menayang serta menggayakan hadiah itu (walaupon saya malu sebenarnya..) maka saya tayang juga muka saya sendiri sambil menggayakan tudung baru saya!!!! hihihihi..

tadaaaaaaaaaaaa!!!



walaubagaimanapun, saya sedikit kecewa kerana terasa tudung ini macam tidak sesuai dengan muka saya..

"aarghh.. kenapa terkelepet pulak atas tudung tu.. apsal? apsal? muka aku cam tak lawa nih?????"

anyway...

terima kasih banyak2 puan hernee!!!

9 comments:

::Umi Sufira:: said...

kahkahkah..nasib baik main ngelat pun nama saya tersenarai hokehh!! kalau tak mau saya ke Gelang Patah curik tudung mu ittew!!:P

Aziza_Hairol said...

wah best nyer dapat hadiah dr puan Hernee...lawalah akk pakai tudung tu..

Umi Nawfal.. said...

mimi,
nak curik ke??? huhuh.. bajet boleh dpt curik ke? *wink*

aziza,
hihi.. nasib ler puan hernee murah hati taww.. lawa ke?? hahahah.. mekasih.. mekasih..

♥Hernee Nazir♥ said...

aeh ok la tu..hehehe..mane ade tkelepek..

kite pn suke sgt gi umah akak..esp nawfal yg gebu..hehehe

noniey alias said...

ok lah tu... cun dah... yang penting free... hehehehee...

Mummy Dasy said...

hahaha kite sama² ngelat...
kak lawa ah tudung tu kena ngan muka akak

Umi Nawfal.. said...

hernee,
thanks 4 the tips.. tu dah tetas sket belakang nye..

noniey,
cun eh..?? so bole pakai gi keje ah..

klong,
tu teknik amik gambo yg betul.. kalau tgk depan2 dlm cermin cm pelik jek..

::Umi Sufira:: said...

Jannah, kalau rasa tak lawa takpe buleh bagi kat saya....*wink*

Umi Nawfal.. said...

mimi,
xpe.. jgn susah2.. dah lawa dah.. wahahahaha..