Friday, July 10, 2009

Kenapa Budak Ini Tak Boleh Tidur Di Atas Katil?



sebabnya... walaupun waktu itu budak ini tengah tidur, dia tetap bergerak2 ke sana dan ke mari!!

nak kepung dengan bantal selambak pun sia2 saja ye..

kerana dengan selambanya dia akan memanjat ke atas pagar bantal itu..

dan mungkin juga akan tertidur di atas pagar seperti didalam gambar tersebut..

kalau dia rasa tak selesa, dia akan terus menyeberang pagarnya!!!

jadi, untuk keselamatan.. budak ini dan umi nya adalah dinasihatkan berpantang untuk tidur di atas katil..

huhuhuhu.. kesian tilam empuk di dalam bilik.. tiada siapa yang sudi menggunakannya..

tunggulah...

sampai habis pantang nanti ye duhai tilam...


6 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

syok abis c nawfal tdo

Mummy Dasy said...

mak oi kuak lentang nawfal he..
mmg xyah ah kak kite ada kes masa Danish mule2 pndi berguling2 jatuh dr katil start dari tu bukak katil tido atas tilam jek macam org jepun

mama uzma said...

mmg la..dak laki ni tido lasak...
habis segala benda dia blasah...

tapi kita tetap tido di katil lagi....uzma tgh2 mama tepi katil papa tepi blah bawah katil...

nnti nak ajar dia tido bawah sorang2 lak..senang skit..keh3..

Umi Nawfal.. said...

hernee,
nampak aje cam syok.. pantang ade bunyi2 sket mesti terbangun punye..

klong,
tu ler.. dah skang nih tido kat bawah jek.. kat hall pulak tu.. malas nak bukak katilnya..

iena,
budak sorang nih umi jd pagar pon dia leh langkah taww..tido bawah jek senang..

Siti @ nurie said...

he he he..sepesen lah anak kita...umah siti mmg tak de katil pun, sbb si mia tu bila dia tido, leh jadi 360 darjah berpusing tau....sialp2, mak ngn ayah dia yg tido lantai...dia sorang cnquer tilam tu

Umi Nawfal.. said...

siti,
betul lah.. ttu pasal tido bawah jek.. tp kekadang terbabas masuk bawah kusyen pulak!!