Thursday, November 12, 2009

Makan BESAR!!

Sekarang saya sedang beristirehat di rumah mak & abah saya. Ermm.. hanya tiggal saya, nawfal, nadhirah (anak saudara saya) dan mummy nawfal & nadhirah (adik perempuan saya).

Mak & abah saya keluar ke pekan GP. Abah saya mahu ke klinik, buat check up kencing manisnya.

Ibu & ayah nadhirah pula tiada di rumah, keluar ke pekan GP juga. Tapi saya mmg tak tahu la ke mana arah tujuan mereka berdua. Mungkin ke rumah ibu mertua adik perempuan saya, dengarnya kelmarin makngah Pesah sedang demam. Mungkin ayah nadhirah mahu melawat ibunya yg tidak sihat itu.

Saya pula baru sahaja lepas makan malam, berlaukkan sayur sawi tumis air, ayam goreng dan sambal sardin. Sambil² suap mulut saya, saya suap juga mulut anak saya.

Oh ya.. sebentar td baru saja abah saya menelefon ke rumah, bertanyakan adakah saya mahu memesan bubur ayam dr warung kak Jun. Owh.. abah, sempat juga bawak mak pergi dating senyap² yek.. Kalau saya tau mereka mahu ke warung kak Jun, mesti saya dah terponggok menyibuk kat seat belakang td!

Emm.. saya baru saja lepas makan nasi, tapi mmg rasa teringin bila dengar abah sebut bubur ayam kak Jun tu.. Tak pe lah bah.. beli je lah..

Setelah meletakkan gagang telefon baru saya teringat, sebelum adik perempuan saya dan suaminya keluar td saya telah berpesan kepada adik saya untuk membelikan saya burger double daging+ayam.. wahahahahahahaha...

Alamak! Besar tak hengat selera tekak saya utk malam ni.. hehehehehe...

So, kita tunggu sajalah kepulangan mak & abah serta adik perempuan saya bersama suaminya nanti..

Laporan akan saya berikan kemudian yee..

1 comment:

Hernee Nazir said...

bsr sngguh mknnye..hehehe..klau xlrt bg cni sket..bubur k.jun mmg best kak..dh lame x mkn..