Sunday, November 01, 2009

Alhamdulillah..

Baru balik Yasinan kat rumah pakcik sam. Td pergi dengan mak & nawfal. Alhamdulillah, nawfal baik betul.. Kali ni first time ikut mak pergi Yasinan, sejak nawfal pandai berjalan.

Tapi biasalah kan, budak.. mana tahan dia kalau disuruh duduk lama²..

Elok selesai baca Yasin, dia dah mengeliat², guling² kat lantai.. Dah kebosanan la tu..

Saya bangun bawak dia duduk kat luar. Bila letak kat bawah, waahhhhhhh.. Bukan main ligat lg dia. Agaknya masa kat dalam td, gatal² tapak kakinya tu.. Tak sabar² nak menapak!!

Dan td, saya makan buat kali yg ketiga pada hari ini. Menunya sangat mabelesss.. Tak boleh tahan.. Ada ikan siakap masam manis, masak lemak siput sedut dengan nenas, ikan masin, sambal belacan, ayam masak merak & dalca sayur.. waahhhhhhhh.. terima ksih tuan rumah!! hehehe..

1 comment:

♥Hernee Nazir♥ said...

wahai kak jannah nape la siput sdut tu mcm sdap je bunyi nye..hehehe