Tuesday, November 10, 2009

Kenapalah..

susah benar saya hendak mengakses blog dr pejabat..

Hancur lebur segala rancangan saya hendak meng'update' blog..

Bila malam, tak dapatlah saya hendak berpoya².. Anak teruna lebih memerlukan saya di malam hari.. Memang 'beg tangan' saya itu akan sentiasa saya kepit. Fuhhh.. tengok tu.. Baru sekejapan saya mengadap blog, anak teruna sudah memekik² menagih perhatian dari saya..

Nak menaip pun tak ada mood lah macam ni..

Dah la streamyx kat rumah ni selalu buat saya panas hati...

4 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

la ptutlah kdg2 sunyi je..ingtkn dh pencen dr berbelog..hahahaha

l i e y n said...

memang kalau anak dah nak perhatian tak sampai hati nak resist kan???

mama uzma said...

itulah dugaan seorg ibu bila anak dah mula pandai nak berkepit je..uzma mcm tu lah skang..sedangkan papa dia ada tapi bila nampak sibuk dpn PC..dia pun sibuk gak la..ihihii

Umi Nawfal said...

hernee,
takkan lah nak pencen pulak..!! hahahah..

leiyn,
mmg betul.. abis² berblog sambil nyusukan anak jek ah.. kan bagus..

mama uzma,
uzma tu nasib papa dia ada, nawfal pulak.. umi nya aje yg ade kat umah.. mmg x toleh lain lah.. dah le siang² umi keje.. malam mmg berkepit jek lah..