Friday, February 12, 2010

Cuti Yang Panjang

Okeh.. ini plan saya sepanjang cuti 4 hari ini.

Sabtu
Pagi, pergi joging kat Mutiara Rini dengan azie, kakcom & abg zam mungkin akan join jugak. Puan Hernee, nak ikut ke? Nanti boleh bekal nasi lemak & teh tarik.. Hahahahahah..

Balik joging tu plannya nak siapkan kerja² rumah.. Mendobi, menyapu lantai, lap tingkap, mengemop & segala yg berkaitan dengannya.. (berdoa saja semoga saya tak malas).

Ptg, rasanya aktiviti bebas la kot.. if dah siap mengemas.. Kalau tak, mungkin sepanjang hari saya terpaksa membanting tulang..

Ahad
Pagi² buta dah nak bertolak ke Bt Pahat. Balik ke kg suami saya, kerana mak mertua saya yg menetap di Klang akan blk bt pahat. Jadi, saya join sekaki. Dapatlah Nawfal jumpa opahnya.. Lagi pun dah lama saya tak jenguk atok suami saya kat kg tu.. (eh, eh.. atok sendiri pon saya dah lama x jenguk la) huuhuhu..

Sepanjang hari di sana, malam tu bila mak mertua saya bertolak balik ke Klang, saya pon join jugak balik Klang rumah saya. Ye, satu hari saja mak mertua saya akan berada di kampung. Jadi saya pun satu hari saja di kg.. (ngelat sungguh kan..)

Isnin
Pagi, program joging lg.. Petang ke malam.. Aktiviti bebas la kot.. Mana tau lepas joging boleh lepak² breakfast kat luar dgn geng joging kang..

Selasa
Saya hanya akan ulang jadual hari isnin ya.. hahahaha.. Byk betul aktiviti bebas nih..

Entah² nanti bebas bertiduran saja kami berdua beranak kat rumah.. Kalau tak pun, mungkin menyibuk di rumah mak bapak saya saja..

5 comments:

FAM said...

selamat berjoging. jgn joging atas katil je udah le..ngeeee

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

selamat bercuti k....

JaNnAh said...

Achic,
jgn la... kan??

MamaAqish,
Happy holiday to u 2..

hajarus said...

lame hajar xsinggah sini...
selamat bercuti kak...

maya amir said...

alaaa..kalau tak saya leh join jogging..mutiara rini tu dkt jek ngan tempat saya:)enjoy holidays!