Thursday, February 11, 2010

Minum Soya Sejuk Di Pagi Hari



Siapa? Siapa lagi?? Anak teruna saya lah..

Kan saya dah cakap hari tu.. Kesian dia..

Dek kelalaian uminya, anak teruna terpaksa minum air soya jek..



Tengok tu.. siap berpeluh² botol susunya tu.. Air sejuk katakan..

Bila nawfal dah diam² tu, saya cepat² bersilat di dapur pulak.. Alaa, masak sangat² simple utk makan kami dua beranak..



Haaa.. kejap jek, siap pun sayur sawi tumis air, ayam goreng, telur dadar, telur masin & yg kat dalam tupperware kecik tu ialah sambal belacan ye.. eemmmmmmm..

Lepas makan lepak² kat depan TV sambil anak teruna sibuk nak memanjat, meng'kuda'kan saya.. Sampailah dua² beranak tertidur..

Petang pula, ikut mak abah saya pergi hantar pengantin bernikah, haa.. Tu lah, kes yg ternampak badan pengantin pompuan tu..



Nawfal tgh bergurau senda dgn nenek kat dalam kereta.. Mulut comot sbb makan coklat..

No comments: