Monday, February 08, 2010

Kelakar la...

Dah petang.. Saya bosan.. Bukan tak ada kerja.. Mood kerja tak mari la. Mungkin sebab ofis tak meriah macam selalu. Uish, ramai pulak yg cuti hari ni. Ofis senyap jek, sampaikan saya rasa macam hari ni bukan hari bekerja, dan saya sebenarnya terpaksa datang kerja.. hahahaha..

Entah apa² yg saya repekkan.. Saya check Nuffnang saya.. Saje².. Isi masa lapang. Sekali ternampak sesuatu.. Kelako betul la.. Tak percaya?? Cuba tangok gambo kat bawah tu..




Cuba tengok yg list yg last tu... Hadoi lah.. Sapo lah yg buat carian tu.. Ape tak nampak???

"geram lihat punggung makcik"

Haaa.. nampak dah ke???

hahahahahahaha... sian.. punggung makcik mana lah yg dicarik.. kah kah kah kah.. tak menahan sungguh!!


5 comments:

Ajey Mahat said...

sian makcik tu pnye punggung gak jd mngsa..hahaha

JaNnAh said...

tu la pasal.. kesian makcik tu.. hahahah..

Mama_Aqish said...

la ni macam2 carian yang diorang carik...makin banyak palk isu2 cam ni ek

♥Hernee Nazir♥ said...

ni msti org gile skodeng punggung ni yg search..hahaha

JaNnAh said...

Mama Aqish & Hernee,
org giler skodeng punya hal la tu..