Monday, February 08, 2010

Ada Baby Ke??

Soalan Maut!!!!!

Hehehe.. Yang sebenarnya, dengan secara tak langsung saya pun berharap juga kalau² ada baby dalam perut saya.. Terasa macam excited pulak bila tengok kawan² yg preknen tengah menunggu hari tu.. Dah lah macam saya nih jarang² dapat running production, Asik shut down jek.. Tulah, sapa suruh duduk jauh² kan.. Malangnya, memang tak ada..

Pagi Khamis yg lepas, dlm perjalanan masuk ke opis ketika melalui lobi, tiba² saya disapa sang 'recep' "Jannah, ada baby lg ke?"

hihihihi... apa punya best soklan kau kakak!!

tp time kakak tu tanya tak ler saya marah dia ke hapa, saya sempat melawak lg tau.. "ada.. nasi byk dlm ni kak.." hahahahaha.. sambil dlm hati saya mengaminkan doa kakak 'recep'.

Alih² esok malamnya datang pulak kawan saya tu.. Tiap² bulan dia datang.. Jadi sah lah mmg tak ada baby dlm perut saya ni.. Abg, MISSION FAILED!! kah kah kah

Yg pedihnya... Dan buat saya terfikir, apa ke teruk sgtkah keadaan perut boroi saya nih?? Sampai hati mereka semua cakap saya mengandung tau.. Nampaknya saya kena lakukan sesuatu supaya org tak tersalah anggapan lagi kepada saya!!

Saya kena kuruskan badan, dan yg paling penting kena buat maintenance kat perut saya nih.. Aduhhh!! Kalau tak selamanya saya di salah anggap..

6 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sama lah...kiter pun nak baby gak...tengah semangat bangat ni

siti noriza saleh said...

sama mcm ct masa belum peknen kali kedua ni...bila pakai baju fit ckt, mesti ada yg nanye, eh ko dah ada lagi?..peh..berbisa...mcm nak terus ke mayfair je...hik hik

Hernee Nazir said...

kak jannah nk join misi akk la..hehehe

JaNnAh said...

Mama Aqish,
semangat yek.. gandakan usaha! hahaha.

siti,
masalahnya, berat pulak terlebih drpd time preknen.. hahaha..

hernee,
x leh join, hernee x gemok.. ni misi utk yg 'gems' jek.. hehehe..

noniey said...

sama lah dgn saya skrang ni... jom kita sama2 usaha.. aja2 fighting.. huhuhu

JaNnAh said...

noniey,
bengang sbb asik di salah anggap.. sambil tu aminkan aje doa dr depa² tu.. hahaha..