Tuesday, October 27, 2009

Aduhai Rambut..

hahahahahaha..



beginilah aksi anak teruna saya sewaktu di rumah.. dialah hero.. panjat sana.. panjat sini.. dah tu, siap mencangkung pulak atas sofa tu..

tapi kan.. yang nak saya ceritakan di sini ialah pasal rambut dia tu..

tengoklah rambut anak teruna saya tu..

tak reti lah saya macam mana nak uruskan.. bila lepas mandi letak minyak sikit, sikat² sikit.. ok lah jugak..

tapi bila dah lama² mulalah naik menggerbang... dah macam wolverine lah pulak..

rambutnya tak banyak tu.. sebab masa kecik² dulu dah dicukur habis.. licin.. ingatkan nanti tumbuh semula, eloklah.. tapi tetiba jadi gitu pulak..

rambutnya cuma sedikit tapi panjang..

kalau pompuan boleh juga saya toncetkan biar nampak comel.. nih orang bujang..

mahu saja saya botakkan si nawfal ni sekali lg.. amacam?? ok ke?

No comments: