Friday, March 27, 2009

weekend plan

hmm....

dah petang2 nih jap lagik nak blk...

bincang2 plan weols tuk weekend nihh..

sok pg ade sambutan Maulidur Rasul kat Surau Paya Mengkuang.. hmm.. kena pegi nih.. dah lama dah x beramah mesra dgn sedara mara sekampung.. petang tu ingat nak lepak2 or kalau ade mood boleh gi shoping2 utk nawfal.. (yelah since abah dah transfer biaya nawfal utk bln nih.. nak tunggu umi.. ujung bln lah nakkk oiiii..!)

mlm minggu.... nak poya2 kat rumah je kot..

sbb pg ahad nak gi jogging kat Danga Bay ngan kakcom sama jijah!
*kakcom, jijah.. jgn x jadi yee..

boleh jugak bawak nawfal jalan2 kat Danga Bay.. dah lama dah x bawak anak aku tu jalan2..

ape plak plan uols???




1 comment:

mimielola said...

kitorg nak pi KLCC (park)!