Friday, March 13, 2009

sepetang di hari jumaat

petang td balik keje aku stranded kat luar rumah hampir 1 jam!

puncanya?!

aku bz... byk beno pemandangan menarik (ini aku jek lah yg cakap!) kat luar rumah arinih!

terdengar suara kat belakang rumah. aku gi belakang..

atok ngan ucu sedang menghabiskan masa berkualiti bersama :) maklum.. lama dah x jumpa..

dan kat depan umah ade sesi bersidaii...

yg pakai baju purple tu.. mak uda
yg baju merah.. makngah..
yg baju kuning tu nenek aku!
yg x pakai baju... pakngah..


sedang aku sibuk2 nak join org depan bersidai.. atok ngan ucu pulak sibuk main ngan kucingsss..

huhhh!?? hape mende nye di bawah jambatan tuh? hahahahahah... ucu meroyan! dah lama x main parit!
penampakkannnnnn!!!
itu adelah putera gunung lanjut..
menggayakan fesyen 'kejap lagi nak pegi mandi sbb aku keje mlm ini'




No comments: