Friday, March 27, 2009

6.6

Saya di tag oleh achic saya a.k.a mommy dania. tenks achic! ade gak mende nak update..



******************************************

Go to your photos folder in your computer.

Go to the 6th folder of photos.

Go to the 6th picture in that folder.

Put the picture on your blog and description of it.

Invite six friends to join the challenge.

Link them in your blog and let them know they have been challenged.

*******************************************************************



Wokehh.. saya xde pulak simpan gambo kat pc kat opis neh.. jadi saya guna lah gambo yg ade dlm thumdrive jek lah.. so, inilah gambar nye..



inilah gambo yg saya jumpa.. ish ish ish.. dah lama dah gamabo ni.. gambo nih ambik 06 Januari 2007. Nih gambo bebudak yg my mum babysits.. yg besar tu namanye NUR NAKISHA SYAZANA (nur), yg baju kaler light blue tu nama nye, NUR ATKAH SABRINA (tikah) n yg kat dlm walker tu NUR NAKISHA SYAKIRAH (kayra).. hmmm.. masing2 dah besar dah.. nur dah sekolah tadika thn ni, kayra pulak dah masuk 3 thn.. tikah mak saya x jaga lg dah.. mama die dah anta gi taska.. hmmm.. itu lah cerita nye...

saya tatau nak tag sape.. most of kawan2 sumer dah buat tag nih.. jadi saya tak yah lah tag sesape yek!




2 comments:

FAM said...

montok2 nye!!

JaNnAh said...

tu ler pasal.. kakaknye tu sampai skang pon masih montoks lg! adiknye si kayra.. dah kurang sket.. tikah lg lah.. makin kurus.. suke melawa la katakan..