Tuesday, March 30, 2010

Ok! Ok! Ok!



bila di tanya semuanya ok saja..

tapi selalunya yg ok tu sekejap saja..

contoh yg berlaku setiap ptg..

"abg tgk tv dulu ok?"

"OK"

"umi mandi sekejap, ok?"

"OK"


hahaha.. tgk tu.. baik kan budak kecik tu..

uminya pun masuk la ke blk air..

tak sampai 5 minit dalam bilik air, tiba² pintu blk air bergegar² diketuknya..

kadang² sambil memekik, kadang² menangis, kadang x bersuara..

sudahlah uminya macam org x betul.. jerit juga dr bilik air, mendakwa anaknya..

"laaa... td kata ok, rupa²nya ok tu sah 5 minit saje? sabarlah.. umi mandi sekejap je.."

hahahahaha.. tiap² ptg mesti macam tu.. sebab Nawfal mmg tak suka bila kena tinggal sorang².. Takkan lah umi mandi pun nak ikut jugak.. Ye tak??? hihihih..


3 comments:

Siti @ nurie said...

hu hu..sama ngn ct....ye ye siap bukakan cd upin ipin biar terleka sbb nak mandi....x smpt nak cuci muka, dia dah terjerit2.....aduhai...kkdg, x mandi pun..he he he....

MommyDania said...

mandi je la sama2...lg senang. ngeeee

JaNnAh said...

siti,
selalu mmg biarkan jek die bising² kat luar

achic,
hii.. rasa cam pelik je nk mandi sama².. hahha..