Thursday, March 18, 2010

Solat Zohor Saya Sangat Tidak Khusyuk Hari Ini

Kenapa?

Ini semua kawan seopis saya punya pasal lah..

Kami ni memanng solat di dalam opis, sbb surau sgt jauh di Production Floor sana. Jadi kami sediakan satu ruang yg bersih di hujung opis utk solat.

Alkisahnya, sewaktu saya hendak solat zohor td kawan saya sedang bercakap di telefon dgn seorang oipsmate lelaki di opis sebelah.

Saya pun angkat takbir.. Allahuakbar.. Tiba² saya terdengar..

"ok lah bang, nanti AYANG hantar kat abg ye.."

OMG!!! ayang okeyh..!!! wei, beb.. yg ko nak ber'ayang'² ngan member tu kenapa??? adusss.. aku rasa boleh jadik kembang bahagian bawah belakang member tu kang.. haaaaa.. kan dah malu..!! merah muka beb!

Saya terus tergelak, tak tahan okeh.. Seminit lepas tu baru saya solat semula.. Tu lah lain kali jgn solat di dlm opis, lbh² lg kalau org dlm opis tu tgh bercakap². Alamatnya jadi tidak khusyuk lah solatnya nanti..

Pengajaran berharga ni..

3 comments:

wan sujaihah said...

hahha..tu boleh jadi gossip opis tu...heheh

♥Hernee Nazir♥ said...

hahaha..hernee pn solat kt opis..tp kt blkg..jauh dr org..

JaNnAh said...

wan, mmg panas.. sampai merah² muka member kena usik..

hernee, pas ni bila nk solat kena tggal sorang²..