Friday, August 06, 2010

Frustrated!!!!

Perhatian! Perhatian!!

Ada siapa² yg di KL tu yg sanggup tolong entertain saya hari ahad & selasa nanti???

ishh... Saya ni ada kerja luar hari isnin, tapi hari isnin je lah..

Masalahnya, hari ahad pagi² lg saya dah terpaksa terpacak kat Airport Subang tu.. Dah ler gitu, nak check in hotel pulak pukul 12 tghari jek nanti.. Apa saya nak buat dr pagi sampai tghari tu??? Adoii...

Flight pukul 8.30 pg.. Pukul 7.30 nk kena ada kat airport dah.. Makna, lepas subuh dah nk kena kuar rumah!! what???? Apa ke hal la pagi² hari ahad nak kena beria² kuar atas urusan kerja nihhhhh???? ishhh.. geramnya!!!!!!!

Ginilah jadinya kalau org pandai yg menguruskan... huru hara semuanya!!!

Kerja satu hari, dah jadi 3 hari pulak!!! Pulak tu hari selasa kena checkout hotel tghari jugak.. Flight blk pulak pukul 6 ptg.. Aku nak ke mana pulak dari tghari sampai ptg tu????????? Dah tu sampai² dah malam.. Nak terus gi terawih ke hape????? Hahhh??? Sila jawab aku?? ish!! ish!!!

Haaaaaa!!!! Hadoi lah haii.......

Dah ler patah kaki (maksud saya takde transport ye.. sila faham..), macam mana nak pergi berpoya²???? Arghhhhhhhhhhhhh... BENCI lah cenggini!!!

2 comments:

Mummy Dasy said...

klu hotel kat tgh2 pusat bandar boleh berpoya2 kak jln kaki jek...mmg pndi tul merancang org tu yek.. hehehe

JaNnAh said...

haa.. tau xpe.. hotel kt shah alam sana.. huwaaahhhhh.. apa yg ada..