Tuesday, December 08, 2009

Selamat Hari Lahir!!


Untuk hero kecil umi..!!

Alhamdulillah.. Cukup setahun usia Nawfal lahir ke dunia & bersama² Umi & Abah..

Umi & Abah sangat bersyukur dengan kurniaan yg Allah telah berikan. Umi & Abah doakan Nawfal akan jadi anak yg soleh.. dan sentiasa beroleh kebahagiaan & keberkatan di dalam hidup..

Umi & Abah sayanggg Nawfal.. Muahsss!!

Macam tau² je kan hari ni birthday dia.. bangun pagi² tak nangis, senyum² tengok umi.. pastu terus turun katil, keluar bilik panjat atas sofa.. duduk menyandar macam bos!! hihihih.. celebration umi tangguhkan dulu ye.. i'm so sorry.. sbb umi tgh sibuk sgt sekarang ni..

Esok kita pergi klinik utk check up & imunisasi setahun ye.. muahss!!

7 comments:

sujaihah said...

eppy bday naufal..mama wan doakan naufal jadi anak yang soleh dan berjaya dikemudian hari yer..

tahniah pada umi ngan abah kerana dikurniakan anak yang cemerlag :)

fatin airinee said...

happy birthday boy! itu umi bg hadiah injection kt bam2..hehehe

Mummy Dasy said...

Happy b'day Nawfal..smoga menjadi anak yg soleh...

♥Hernee Nazir♥ said...

happy b'day dear nawfal..
pg td nmpk die naik myvi ngn atok die..hehehe

JaNnAh said...

TQ mama wan, aunt fatin, aunt su, n aunt hernee.. nawfal pagi² dah ikut atok gi jalan ke pontian..

Mama Qaseh said...

Hepi Burf Day Naufal cayang..
mga mnhjadi ank yg soleh wat ummi dan abah yea..

l i e y n said...

happy birthday lil boy...ooopppsss big boy dah!!!jangan noty2...