Friday, December 11, 2009

Nak kepoh jugak!!

Bila mood nak menulis mari... masa pulak tak mau mari..

Huhh.. Frust betul.. Bila banyak masa lapang tu, malas pulak nak 'ngapdet'nya!!

Saya sibuk hampir nak gila minggu ini.. Tapi nak jugak ada posting baru..

Secara ringkasnya,

  • Azizah sudah kembali bekerja, 1 hari saja MC nya.. (nak kepoh² ni, tp lain kali lah yeee...)
  • Pagi td saya dapat suntikan vaksin percuma di tempat kerja..(nanti lain kali saya cerita betul² ye..)

Dah, itu saja.. :p

3 comments:

tentang diriku said...

i hri je MC nye??MC ke kak oi????

♥Hernee Nazir♥ said...

xpe jnji update skit pn jd ye tak..

sujaihah said...

hahha...abis cerita dah tu kak..asl update ..ye dak?hehe