Friday, February 27, 2009

macam-macam kesahnyeee..

pagi..

pagi2 anak manja mak dah call... nangis2 plaks.. nak balik katanyeeee!? arghhhh.. x macho ler cam tu... ape nih dik?? aritu mase nak gi asrama ko yg beria.. poyo ah ko dik! jgn ah ckp x best! aku pon taux best.. aku lagi lah masok asrama mase umo 13 thn tau! kecik lg pada ko dik! ala.. macho ler sket! nanti weekend ni kitorg dtg tgk ko yek? hehehe..

arinih acik gi cek perut kat GH.. ermmm.. dah cukup bulan... tgh tunggu hari jek tu

kat opis..

kul 10 ahh..lbh kurang. abah call aku kat opis.. wahhhh.. abah.. dah pandai jimat eh? pakai tipon umah pastu call no opis gue!?? tau jek lah, call henset kan mahal casnye..

abah ckp td pas cek perut, acik tipon umah.. dah dapat surat doktor, doktor soh die masuk ward arini jugak! wehh.. acik pon rase cuak lerr.. bg ler alasan kat doktor nak balik amik barang jap.. (seb baik la spital ngan umah just dlm 45minit jek!) padahal acik tu die cam xmo masuk cepat2.. haa.. takot ler tuh.. mak ckp soh aku blk cepat sket, teman die gi spital.. yelah, since dah start jaga kakak nor n de geng nih susah ler mak nak kuar ke mane2..

boleh! gue suke aje! dgn segera gue isi form cuti.. hahahahaha... amik half-day ler.. ape lg... dan dgn jaya nye telah mendapatkan sain bos kat atas surat cuti itewwww! best! best! gue pon memboloskan diri dr opis tepat kul 12.30tghari td!

tghari..

acik plak pas dah siap cek perut tuh die kuar ngan laki die(cik alim) gi pasir gudang amik mak uda.. arini kan jumaat.. ari last skool.. mak uda mesti nak blk umah punye.. mana boleh mak uda berhujung miggu di tempat lain selain dr umah..

pas semayang jumaat td kata mak adik tipon lg! erkkk! cam suke ria jek bunyi nye.. dah ok ler tu.. sbb dah berakhir musim seksa.. ala.. standard la! minggu orientasi.. mmg ler x best! pas dah habis musti rase best kan???

petang...

since dah blk awal kan.. sedap lah lepak2 kat umah nagn nawfal.. wahhh.. best nye dpt tido2...

kul 5 ptg baru kuar gi anta acik ke spital.. pas dah masukkan acik kat wad kelas 1 yg sgt selesa itu.. kitorg blk ah umah.. acik ckp td doktor kate sok nk bg ubat. bg rase sakit.. nak soh beranak cpt.. x leh tunggu dah.. lg pon acik tu td pg mase cek BP tinggi lah pulak! 170/100 u all!!! tu yg kena warded awal2.. walaupon member tu x sakit2 lg!

x pe cik! kitorg kat umahni sumer sentiasa doakan yg terbaik untk acik n baby.. insyaAllah diizinkan Tuhan, moga2 semua selamat..

malam...

mlm td makan kat luar! mentang2 ler dah tinggal sket org kat umah, boleh ler kuar pakai 1 keta jek! lg pon mak uda yg beria ajak mkn kat luar.. "my treat!" (kata mak uda dgn eksyen nye!)

nyampah gue..! taulah die dah gaji.. aku nih kalau x cukup bulan gaji mmg lah x masuk kan!!?? hrmmm.. best nye keje gomen kan?

balik umah td dah kul 10 lebih.. waahh.. macam2 kesah arinih.. tido ah.. lg best!

No comments: