Tuesday, February 10, 2009

keje???

hari ini hari pertama kembali bekerja selepas 2 bulan bercuti.. perasaan?? x tau lah.. seronok ade, sedih ade, risau ade, excited ade, macam2.. boring+confius+bengang.. arghhh.. macam2 nak kena buat lah..

1. first nak kena buat pas badan baru. pas badan aku expired 31 dec aritu.. susah tul lah keje kat port.. nak masuk main entrance jek nak kena ade pas badan.. org tau lah nak renew.. dah ler leceh nk wat pas.. macam2 dimintaknye.. gambo sampai 4 keping! grrrr..

2. tu kat main gate kat Zone B. nak masuk kat gate kilang pon kena lagik! lerr.. apsal awak x tukar lg pas keta awak nih! company ni kan dah tukar logo.. x baca ke mail yg haji ahmad siran anto soh collect pas keta yg baru? ishh.. bengang tu lah.. aku kan baru jek naik keje arini. mane tau pas dah tukar sebulan lps?????? huh!!?

3. pg2 masuk opis, x leh guna pc pulak! arghh.. i hate dis system! actually aku yg salah, ade ke patut mentang2 ler dah cuti lama boleh pulak aku lupa password nak log on kat pc sndiri??? tp kalau aku x lupe pon mmg aku x leh nak log on ape.. pasal password aku tu dah expired.. dah lebih 60 ari aku x tukar lg!!! padan muka! terpaksa tebalkan muka call abg zamrin kat IT Dept soh refresh aku nye profile.. dah tu dpt kureng ajar plak! jaga kau abg zamrin..!

4. dah log on.. MasyaAllah.. ade beratus email kat dlm inbox!? tensen gilerrr.. sepanjang ari baca x abis2.. sok lah sambung.. busan aku!

5. notification email tuk electronic training berlambak.. arghhh.. baper byk mende aku nak kena baca nih??? email pon x abis baca lg! dah nk kena baca training document plaks.. huwaahhhh..

6. tetiba arinih aku cam konfius sesgt.. x tau nak buat hape dah.. rase cam xde keje pon ade.. tp yg byk rase cam budak baru masuk keje! ewwww.. teruknye aku.. cam blurr2 gitu.. dok melanguk baca email jek, x tau nak buat hape.. huwarghhh.. aku pasti esok pon same.. ape nihh? cam org hilang ingatan jek.. kakcom ngan shima citer pasal document pon aku x paham.. :p

esok nak half day laa.... jgn salah paham erk!? bukan tanak keje or malas.. tp nak bwk nawfal gi monthly ckeck up.

No comments: