Thursday, February 05, 2015

Sekarang..

Sekarang..
Saya berada di Atlanta.. berseorangan.. bekerja..

Sekarang..
Saya dah ada anak tiga.. tu.. baru saja saya update "birthday ticker" ke-3 kat atas tu.. :) Hero saya yang sulung dah mask 7 tahun, heroin kedua dah nak dekat 2 tahun umurnya, dan hero kecil saya pulak dah 7 bulan.

Sekarang..
Saya sedang rindukan anak3 saya.. saya rindu suami saya.. saya rindu mak abah adik2 anak2 saudara keluarga semua kawan2 saya.. tak sabar nak balik esok.. jumpa semua permata hati saya.

Sekarang..
Anak sulung saya dah masuk sekolah darjah 1 dah.. sekejapnya masa berlalu.. Rasa macam baru je tulis cerita dia masuk sekolah tadika.. And when was that? Two years ago...

Ohhh.. dah lama kan saya tak update blog saya ni. Last update May 2013? Biar betul!? Hahahah.. sendiri pon tak percaya. Tengok lah nanti, saya pelan2 mula menulis semula.. mula update blog semula.. lama sangat dah tak menulis.. sibuk tulis customer investigation report je... Hahahaha.. pembohong no kannnn..

Sebenarnya ada macam2 cerita saya nak tulis, nak kata tak sempat tak jugak. Tapi sebab banyak sibukkan perkara lain.. sampai terlupa hobi saya yang satu ni. Kadang2 bila dah log in baru mula nak tulis tiba2 jadi blurrrrrr... Hilang terus ideanya.. Kebanyakkannya dalam 2 tahun ni semua jadi draf semata2. Tulis separuh jalan saja. Macam mana nak publish kan? Hahahaha.. buat malu saja.

Ok lah nanti sambung cerita lagi ye..

2 comments:

asmasalleh said...

jom kita menulis semula..hahahhaa

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)