Monday, April 18, 2011

Kembali

yeah!! its 1307.. di ofis, tidak keluar lunch, sebab dah kenyang.. pagi td makan bihun goreng & ayam goreng yang mak masak!! (i bwk bekal uolss!!!) jangan jeles hokay!!

so, dah beberapa bulan berlalu sejak kali terakhir bercerita.. hahaha.. dasar.. bukan pemalas ye.. no.. no.. no.. bukan, tp sebab saje². mula² tinggal sekejap² jek, lepas tu, eh melarat pulak.. sampai berhari², berminggu².. sudahnya.. hamik ko!! berbulan².. masalahnya bila nak update cerita yg berbulan² macam dah x reti nak tulis.. hahaha..

meh sini aku bg satu alasan yg paling munasabah!! sebabnya sebelum ni aku rajin update kat ofis jek, kat rumah memang x berapa kerap la kan.. well, masa² bersama famili adalah sangat berharga, terutamanya masa bersama buah hati pengarang jantung tercinta penawar duka lara encik muhammad nawfal syarif.. kan? daripada update blog lebih baik layan nawfal kan? betul tak?

sambung balik cerita td, dah lari topik nih. tu lah, asik distracted jek.. semenjak dah duduk open ofis nih!! ceh!! langsung tak boleh tulis blog dgn tenang!! kiri kanan depan belakang semua penuh dgn ORANG!!! iye.. orang.. ko tau tak?? dulu aku duduk opis terpencil, nun dihujung bangunan, bila nak menulis tu aman jek.. tak de sape nak kacau, sekarang ni lepas ofis dah renovate, langsung tak aman!!! menyampah... memang la tak de sape nak kacau pon, tapi sebagai manusia yg normal aku rimas la kalau org dok lalu lalang depan belakang aku.. tepi kiri kanan tak de org lalu² la sebab kiri kanan ada meja.. kah kah kah.. lawak apa kah?????

tu ah, aku dah cakap kan.. alasan munasabah ngape blog tak de update. macam hari ni, tiba² jek rasa nak menulis, lepas tu rasa macam aman jek pulak.. hehehe.. tu yg malas nak keluar lunch tu...

okeyh, nak buat summary nih... ish jenuh jugak kan.. lama gil, dari bulan september thn lepas yek... fuhhhhhhh..!! eh, alamak.. baru tulis sikit, tengok jam dah pukul 1.21 dah? kejap lagi abis waktu lunch. ish, x sempat.. x sempat (sambil geleng² kepala)...

so, besok aje lah sambung eh.. aku buat summary dari Sep 2010 sampai la ke hari ini.. tunggu ye...

akulah...

No comments: