Monday, March 11, 2013

aduh saleha...

Assalamualaikum... inilah kisah saleha...

Pada suatu malam...

Ummi : abg..nanti kalau adik abg baby girl kita nak bagi nama apa ye bang? Ermmm... nurul... nurul apa eh...
Nawfal : emmmm...ha ummi..nawfal tau...kita bagi dia nama nurul saleha..boleh ummi? Sedapkan nama nurul saleha..
Ummi : (macam nak tergelak, tapi tak baik kan?) Ermmm...sedap jugak nama saleha tu... (senyum simpul jek la ummi)

Maka dari kisah itulah asalnya nama saleha menjadi sebutan...dari rumah ke pejabat...semua orang dah tau kisah nama saleha... tapi... betul ke nak beri nama nurul saleha tu? Macam kehendak abangnya? Confuse ni.. semalam nenek cakap, letak la nama apa pun nak letak lepas tu hujung tu bubuh "@" saleha... hahhhh??? Kena macam tu ke? Tak mau la.. xpe la... xpayah macam tu... kekalkan saje nama saleha tu sebagai nama panggilan... nama sebenar??? Tungguuu....

Akan menyusul kisah kelahiran si leha ni pulak nanti ye... assalamualaikum..

-JaNnAh-

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

♥Hernee Nazir♥ said...

hai adik leha..wink2..