Thursday, September 27, 2012

timbul.. tenggelam.. timbul lagi.. tenggelam lagi..

hahaha... itu lah saya... entah bila last sekali saya mem'publish' sesuatu di blog ini. dah banyak kali dah, buka blog, nak taip... taip dua tiga patah perkataan, lepas tu padam... lepas tu taip lagi... lepas tu padam semula... last sekali log out terus.. kah kah kah...

terus tak jadi tulis.. apa daaa... nak kata bz, macam 'cliche' sangat bunyinya. yang sebenarnya, ni semua si 'facebook' punya pasal la... asyik update dalam facebook saja... langsung malas nak update blog... kesian blog saya ni ha... eh, ada ke orang datang jengah lagi ni? ok lah, malas la nak merepek panjang2.. mari saya kasi update sikit2... ok, last update bln April ye?? hmmmm...

mei 2012 - saya join geng baru di tempat kerja, buat kerja2 yang baru, kena belajar benda2 yang baru, jadi memang betul la saya 'bz' sikit, lagi pun awal mei hari tu sibuk uruskan suami saya yang baru 'transfer' dari sibu ke simpang renggam.. tiap minggu ulang-alik dari gelang patah ke simpang renggam.. letih la juga.. lepas tu cuti sakit seminggu lebih pulak tu.... tu pasal la tak sempat tulis blog.

jun 2012 - saya masih 'bz' (sangat!!!!) dengan kerja baru saya, susah juga nak 'fine tune'. letih la... dengan report yang berlambak nak kena buat, meeting sana sini... ditambah pula dah jadi surirumah sepenuh masa ni, hahahahaha.. (sebelum ni kan saya macam orang bujang, banyak masa lapang...) dah la sibuk dengan kerja baru, rajin pulak tawar diri jadi 'committee' Annual Dinner tempat kerja saya... hadoi... apasal la saya rajin sangat tahun ni???

jul 2012 - masih meeting sana sini, ncr meeting, annual dinner meeting, complaint meeting.. macam2 la, masa saya buat kerja2 document control dulu tak ada pula meeting banyak2 macam ni.. hahahah... baru tau, bila join team complaint banyak pula meeting nak kena join. nyesal ke cik kak??? eh, tak lah... hahahahah lepas tu pertengahan jul ada annual dinner, alhamdulillah...selesai dengan jayanya... bangga sangat tu tidak la, tapi yang penting, apa yang diamanahkan, sudah saya selesaikan... fuhhhh.. leganya... elok beberapa hari selepas annual dinner, puasa pun bermula... alhamdulillah.. dapat lagi tahun ni berjumpa ramadhan tercinta...

gambar ni cerita utk Aug 2012.. nanti kita sambung ya...
-JaNnAh-

No comments: